Łatwy transport morski – wywiad

Towar jest jednym z czterech filarów sprzedaży internetowej. Jest filarem każdej sprzedaży.
Na nie wiele zda się dobrze konwertująca strona w internecie, dopracowana wysyłka, liczni klienci – jeśli brakuje towaru do sprzedaży.
W naszej branży jest to szczególnym problemem. Nasi dostawcy często reglamentują nam towar i wpływają w ten sposób na wysokość naszych obrotów.

Wielu sprzedawców zmuszonych jest szukać innych źródeł towaru, innych dostawców. Droga ta w większości prowadzi zagranicę, najczęściej do Chin lub innych krajów azjatyckich.

Kiedyś importem z Chin zajmował się cały dział przedsiębiorstwa lub zewnętrzna agencja. Import możliwy był tylko w hurtowych ilościach – sprowadzano całe konterery.
Teraz importem zajmować się może jedna osoba a wymagana ilość towaru zmniejszyła się do jednej palety.

Ty sam możesz zacząć importować towar do twojego sklepu.
Zobacz mój wywiad z Krzysztofem Kuklą z serwisu statkiem.pl.